今晚同左傻婆出去樓下玩-3-
最衰傻婆個丫婆..(應該係-3-)
冇啦啦出黎-.-
諗住影相架嘛=3=
點知冇得影/口\
慘丫/口\
同傻婆,and佢表弟去左公園到hea-_-
本來去俊宏軒個千秋玩到8點幾走-_-
點知愈傾就愈唔想走=3=
玩玩下玩到10點幾比我細佬吹先肯走=3=
岩岩去大家樂等你我估個個係你=3=
不過又驚認錯人0.0
因為有兩對都係帶住個好似表弟既人落黎=3=
其中係你=3=
我之後記得你話你自己好矮0.0
之後我記得你家姐話過你個樣好細個0.0
so我估個個係你-v-
點知真係你0.0
你表弟好肥-_-
不過好好笑..
岩岩見到你我識笑架炸=3=
點知好好傾0.0
可惜丫/口\
冇影到相丫 /口\
你中秋去唔去玩丫=3=
一齊丫0.0
|