MySpace Playlist at MixPod.com
今日同傻婆出街.﹏. 好好好開心xD 傻婆終於同到我影相啦xD 峰就-.- 跟我地跟到甩左-0- 勁人-v- 我同傻婆估佢應該唔知我地係邊-.- 估唔到佢跟我地到元朗=0= 行北江..之後去千色...之後返去元朗廣場@@ 早知買野食-.- 餓死啦/3\ 搵野食..先~