~唉~
~我都預左地理會吾得~
~但系吾知道會咁低分~
~得40幾分~
~其實見到自己咁低分真系好吾開心~
~不過唸深一層~
~我又冇咩必要吾開心~
~因為巳經成為定局~
~只可以怪自己~
~溫習溫得吾好~
~所以只要下一次溫好D就可以啦!~
~冇咩值得吾開心~
~(周小姐你都吾好吾開心啦)~
~因為某一日周小姐同羊咩咩話中意食冰糖胡盧~
~我又無意之中發現有得買~
~所以攞左兩串返學校~
~但系其實攞返學有好大困難~
~首先: 澳門冇得買要去其他地方買-大家都知系邊買啦~
~第二: 買左嫁時候佢冇袋要用手拿住......(閱讀全文)
~(洪陪根)佢C左我張立幾丫~
~谷氣丫~
~不過算啦,我低擴力強~
~聽日就測立幾啦~
~唉!~
~吾好講D吾開心野啦......(閱讀全文)