2006 年 11 月 14 日 星期二  |
14/11心事  |
今日馬馬地開心,唔知點解次次係班房做咩都係唔係幾開心嫁。即使係小息,係班房裡面做任何o野都唔會勁開心,但係一出到班房出面做咩都比係班房裡面開心(比老師罵都係)。 可能班房太過‘碧’,一大班人係一個細空間裡面生活,有D人用言語上或動作去傷害其他人,也許有人會覺得咁樣好安全,好warm,好熱鬧,但我覺得太‘碧’la,只令我反感有好大壓力。&nb......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間:2006-11-14 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
本Blog logo及E-Mail:
連結論壇:   |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
13/11Miss CWH&張頌賢  |
今日第一,二堂我地係上科學,第一堂係課室上,而第二堂上去科學室,我地係課室門口排隊個陣,見到A班排隊上Library,排第一個個係標哥,跟住我地班後邊上~~~~~ 到我地由一樓上到三樓ge時候,{Miss CWH}突然見唔到標哥個班,就慢慢咁行等標哥,跟住洪生問{Miss CWH}係唔係希望見到{Mr TWH},{Miss CWH}個樣含情默默 咁~~~跟住我話佢係係到等標哥,見到標哥之後再見&ws......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間:2006-11-13 06:20 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
本Blog logo及E-Mail:
連結論壇:   |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
12/11BBQ  |
琴日真Happy,去左天水圍BBQ,‘羅’左勁多禮物,跟著又見到Miss Fung,係近排最happy ge事 送比大家ge,希望鍾意la!!↓↓↓ Jiro
|
|
刊登時間:2006-11-13 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
本Blog logo及E-Mail:
連結論壇:   |
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
10/11開放日  |
琴日{MissCWH}好唔開心,因為張頌賢無返,但我勁happy ~~~ 派報紙派到比我個陣,我睇睇下,發現到副刊有Fahrenheit ㄉ介紹,標題‘飛輪海Show實力’,我梗係唔理三七二十一即刻睇!!睇完之後極度開心,因為如題所講,‘飛輪海Show實力’而且佢地係陽光型偶像男子組,唔單只係台灣走紅,係香港人氣也飆升,佢地的首張同名專輯備受注目,我都好‘鄧’佢地開心!! ~~ 琴日係開放日,So第一,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間:2006-11-11 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
本Blog logo及E-Mail:
連結論壇:   |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|