2006 年 11 月 29 日 星期三  |
| 因為有多小小嘢想講... |
因為有多小小嘢想講,大家介唔介意我一日打兩次blog呀?
我想同大家分享我既唔開心∼
之前我同大家講過我今日唔知醒返學,
點知daddy今日返嚟打我,
因為屋企從來都冇打人呢個習慣,
所以係冇(雞毛掃)呢一樣嘢嫁∼
咁daddy就唯有走去攞個衣架嚟打我,
佢打咗我一吓,嗰吓真係好痛,痛到我差d喊,
不過我都忍住,但係daddy竟然話衣架唔夠
大力,佢走入廁所攞咗把地拖棒出嚟,
嗰時我望住支地拖棒,又望吓daddy,
我真係忍唔住喊咗出嚟啦∼
之後daddy就見到我喊就唔忍心打我,
但係佢又落唔到台,
所以就話:(鬼叫你唔返學呀!)
之後我就喊住+好大聲咁同佢講:(我唔係唔想返學,而係個鬧鐘突然間冇電,所以我先唔知醒!∼)
之後佢話:(個鬧鐘壞咗大哂呀?個鬧鐘壞咗就可以唔洗返學呀?)
之後我都已經冇氣再同佢講,佢就坐喺梳化度開咗套(寶貝計劃)嚟睇,
而我就坐喺梳化既一角嚟喊,
而daddy都不時望過嚟,
我覺得其實daddy都好錫我嫁,
不過我仲成日唔聽daddy話,成日激佢!
∼其實佢打完我佢自己個心都有d唔舒服嫁!
∼不過可能佢始終都係個男人,唔多唔小都會要返d面既!
∼所以我都冇怪佢∼但係就一諗起佢打我嗰吓都會忍唔住喊咗出嚟!
∼對唔住呀!要大家聽我講咁多嘢,不過同大家分享完,
我個心已經舒服咗好多啦!∼好啦!講完家事啦!
∼講返d朋友關係先啦!
∼睇完喬個blog...冇嘢好講!
∼佢真係冇得救嫁啦∼佢到而家都仲未明我同怡所講既嘢,
佢想點就點啦∼我同佢而家只係好普通好普通既fd咋
∼而喺我心中,怡永遠都係我既best fd!∼
|
| 刊登時間:2006-11-29 01:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 171 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|