2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| 今日俾萍果害死啦.... |
我琴日因為留咗本數學作業喺學校,所以今日欠功課.吳老師叫我小息去補做返,但係我小息要去搵區sir做有關剪報既嘢,所以去唔到補做,但係我午息又要當值,但係如果唔當阿sir又話要搵人代我喎,我又搵唔到...所以迫住要當值,又冇去到補做...所以我上數學堂嗰時同咗吳老師講我仲未補做,跟住吳老師話唔好再dum,所以叫我放學前做到幾多得幾多,但係我喺放學前仲差小小未得,跟住落咗去同吳老師講,點知等咗吳老師好耐先等到,吳老師話叫我返屋企做埋佢呀.跟住返到屋企,DADDY鬧我仲咩要留堂,佢話係萍果講嫁....但係我都冇留堂...只係交返D嘢俾吳老師啫...!
|
| 刊登時間:2006-10-09 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 171 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|