2007 年 7 月 23 日 星期一  |
| 返左譚記.. |
今朝同媽咪返左譚記..
1返到去就知自己咩班啦..!!^_^
我係1C!!
同黃舒敏同班!!^__^
練明珠A班..
林浩邦B班..!!
我地果班有3個班主任..
鄒SIR..霍SIR同MISS梁..!!
鄒SIR同MISS梁都好好人..
霍SIR就未知..
今日未見過佢耶..!!
返到課室..
個課室勁細..!!
仲細過何式南D課室..
不過令好多呢..!!
成班都好似KAI子咁既...
冇令仔AND令女..!!
令女1A有2個..!
聽日仲要返多次..!!
|
| 刊登時間:2007-07-23 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 171 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|