今日係6年級第一日返學...今日一返到學校就有種緊張既感覺啦...我覺得今屆d一年級好cute呀...而我哋學校都變咗小小,d老師既形象有d有變,有d冇變...不過...我哋班d男仔就冇咩點變過...今日講住咁多先啦!