2007 年 7 月 2 日 星期一  |
| CuT HaIr..! |
今日出左去柏麗CuT HaIr...
又係去返16/F果間..
CuT得幾好..!!
不過d服務態度就麻麻Na..!!
比個新仔洗頭..
痛到我飛起..!!
出晒力係咁R..
痴線嫁!?
之後幫我吹頭..
係咁玩我d頭髮..! =.=
跟住等左好耐..
先到我剪..
個女髮型師幾好哇..
好有禮貌..!
佢叫我吾好再電負離子..
因為會好傷..!!
仲叫我試下''蕉''頭返學..!!
岩岩走果時佢有幫我''蕉''..
搞到成個飛女咁..!!
哈..!!
聽日試下''蕉''頭返學先..
不過我吾會''蕉''到咁''衡''既..!!
驚會比人鬧哇..!!
|
| 刊登時間:2007-07-02 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 171 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|