| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 24 日 星期日  |
| ∼3on3∼ |
分類: 未分類 |
今朝7:40起左身,跟住去百福踢波~~~
踢到11:00踢完,去左粉嶺士多食野~~~@@
跟住返小學等去海港城踢3on3~~~
2點開波,係決賽,贏左>v<
好戲在後頭∼∼!!
我地o個個組別冠軍有得同甲組邀請隊踢>v<
有陳家麒,潘文迪同埋司徒文俊>v<
潘文迪超型∼!!!==
踢成3:3,有球好似係潘文迪通我大細==”
射十二碼輸埋>.<
but好開心∼∼∼
今次係一次好好既經驗∼∼!
我仲拎到勁多野∼∼!
有衫、褲、襪、袋∼∼好多好多∼!
拎衫之後去左旺角印number∼∼
我印左12號∼!(表示不忘1d∼!)
6點幾就返到屋企la∼
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|