| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
2008-02-01  |
好耐沒打blog la..
呢排咁鬼死涷
搞到我5想煜ar
今日測代數
我竟然畫錯咗個圖
咁就沒分la
慘慘慘~~~
阿方第3日沒返學la
我好鬼悶ar
個apple又成日走去圖書館到5理我
阿方ar你快d返黎陪我la
仲有ar,你5可以5食藥ar
5係就5可以好返ga
如果5係你返黎就知未道
我5會放過你的
搞到我呢3日咁鬼悶
上電腦堂又沒人做d好笑野引我笑
美術堂又沒人同我一齊諗美術功課點做
個題目係咩..要用咩材料
I MISS YOU : TINA FONG
快d返黎陪我
如果5係我就黎變木頭la
由細到大最瞭解我既就係你
你係我既最佳拍檔
由細到大你都支持我..鼓勵我
我比人話既時候你又同我講
方:我地幾個永遠都會在你的身邊支持你的,所以不用怕
方你是最好的
所以要快d好返ar..我個好拍檔
ps:希望阿方快d好返,你要返黎引我笑,5盡再5食藥,如果5係我5放過你的
|
| 刊登時間:2008-02-01 06:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 18 日 星期五  |
2008-01-18  |
呢排日日都5想打blog 一得閒就訓教,睇電視... 今日第四堂落咗去禮堂到 本來上電腦堂ga 點知就要落去聽野 上到去都係得番好少time 上咗陣網就打鐘la 之後就上美術堂 終於睇完套野 D野好假ar 不過都好好睇^......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-01-18 08:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
2008-01-14  |
好耐都沒打blog啦 呢排個人好lazy 日日都好鬼眼訓ar 仲有好多測驗tim 所以有10幾日沒打la |
| 刊登時間:2008-01-14 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 99 | »
|