~Ching之 House~
ching0314
暱稱: chingching
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
國慶黎啦!!
暑假就黎完啦..
返黎香港啦!!
去書展!!
Bye Bye啦F.1~
文章分類
全部 (29)
ching之日記 (28)
未分類 (1)
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 39
今日人氣: 5
累積人氣: 731
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


好驚喜!!! 開心 分類: ching之日記
今日我勁開心但係又好唔訓氣
今早我地下半組去cookery考試
(p.s.我地個組抽左"fish"做考試題目)
我地(p.s我同36號)揀左"蒸魚"
但係我地蒸到d魚就黎熟...
個個老師居然話俾我地"都話叫你地唔好"蒸魚"呢!!)
我個時好嬲...
因為佢冇同我地講話唔好"蒸魚"
仲講我地冇技巧...
你估我想咩
我真係唔識整其他野嗎
但係上到last一堂(music)
Mrs.Yeung放我地作d野俾分
我地d同學整d野真係好好笑...
放完學..
媽咪俾左一份禮物
佢係媽咪既老闆娘送俾我...
佢係一個好唔錯既禮物...
係一個銀包..
個銀包好cute..
其實我買左另一個銀包
但係個銀包好outday..
我都諗住再到我生日就叫媽咪買多一個
諗唔到會好一個銀包送俾我..
我諗一到星期五既早上就黑到我真唔知點形容
但係到左下午就lucky到我都唔知點形容呀^^
係啦...我要多謝Sakura...因為佢教左我點整power point..thx you!!!)
發表時間:2009-05-15 05:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ching0314 的日誌)


sakurayiu 於 2009-05-15 05:30 PM 發表:
C0mment''
唔洗多謝啦,我得閒嘛...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]