| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 我既心情 |
分類: ching之日記 |
點解我要同你地講野先
你地唔可以主動既
咁我地做番朋友咁又點..
我地就變番以前...
你地有話題..我呢?
到時...你地開心...我梗唔開心
其實仲有d問題我都冇講
就係Sakura一返學就"飛"去Debe到
當然如果我唔係我開口先...
你地都唔理我啦
其實我一直都忍住
就連Cherry,倩華,Mei都發覺到
不過我唔係同你地講先...
Debe你一定冇理我
最多就同我講"今日去邊到食飯?"
之後就冇野好傾...
但係我唔理你地時...你地一樣冇理我
一個想同你地絕交既朋友
如果你真係唔想同佢絕交
你一定會say個"sorry"
好似Cherry同Sakura你咁...
不過...算啦...
|
| 發表時間:2009-05-28 09:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Debe 於 2009-05-28 11:22 AM 發表:
|
|
|