| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
嚇死我啦!!  |
分類: ching之日記 |
今日我同Mei&慧琳同埋倩華一齊返學
我同Mei同行
咁我就講我琴日發左一個夢
話一個某某老師講我冇可能上到c班
點知見到我個袋好似出現一個老人既人頭
佢嚇到佢大叫
因為我同佢講埋依d野
好凝重
無端端大叫
佢明知我唔嚇
搞到我同佢當場大叫
個老人好似知道佢嚇親我地
一路回望我地一路笑又好似辨一個"sorry"既手勢
我同Mei又笑
一路又嚇親一路又笑
慧琳同埋倩華又笑我地
之後個老人同我講一d野...
但係我唔係聽得唔清楚..
不過我最聽得清楚係"讀書要靠自己"
我聽得好疑惑...
搞到返到個班都冇心情溫CHS...
係啦!今日考CHS俾我地一個鐘...
好野..做得曬...
不過ELA DICT就...
|
| 發表時間:2009-06-16 01:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|