~Ching之 House~
ching0314
暱稱: chingching
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
國慶黎啦!!
暑假就黎完啦..
返黎香港啦!!
去書展!!
Bye Bye啦F.1~
文章分類
全部 (29)
ching之日記 (28)
未分類 (1)
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 39
今日人氣: 21
累積人氣: 724
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 26 日  星期五   時晴時雨


好hurt! 傷心 分類: ching之日記
今日又派Exam paper
係Math,I.S,CLA&ELA
Math..我真係諗唔到我居然咁bad
paper1我...居然攞得勁低分
paper2都ok(對我黎講)
I.S我都預左啦
CLA同埋ELA對比上次Exam..
差左..
我諗去C班
一定冇可能
D班都ok啦...
唔好係E班呀!!
一定唔好留班呀!!!
如果唔係我一定會哭到收唔到聲... 仲有我真係唔想話俾媽咪聽.. 好驚...佢罵我...佢一罵我一定哭..
發表時間:2009-06-26 07:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 ching0314 的日誌)


Debe 於 2009-06-27 05:03 PM 發表:
你一定5會入D,E班la,
我估你好大機會會入B班!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會...你入b班..
Posted at 2009-06-29 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]