| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Comment...........Plz *v* |
2010-11-16  |
分類: 未分類 |
ToDay~
我同娘子一號去小息
一出去 就見到小蜜蜂
我地係小蜜蜂面前晿ㄑ小蜜蜂〉
跟住~
見到新姐
同娘子一號走過去
同佢Say Hi~
新姐!我幫你造做機會呀~
但新姐5知到我幫緊佢
真係笨蛋一個
同李X安play
拍左佢塊面
佢又拍番我個頭
黃柏X話我高左喎
5知讃我定係.........
上科學堂果陣時~
我同娘子一號and夫君傾計
講下講下
娘子一號景然話我
頭先同李X安玩果陣時
拖手手
其實
我哋5係拖手手
我地係玩下咋
絕對5好當真
娘子一號~你真係好搞笑呀!!!!
ManDy夫君~
救我呀~
有人話要打我呀~
|
| 發表時間:2010-11-16 08:16 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
a7269 於 2010-11-16 09:36 PM 發表:
CM!~
|
網主回覆
羅XX
佢仲話打我and娘子一號 Posted at 2010-11-16 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|