| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Comment...........Plz *v* |
2010-11-18  |
分類: 未分類 |
今天午膳~
我,嘉惠,bobo Chan,Bobo 狗and何秋圓
係飯堂到玩吃washabi
我無玩
因為我無跟佢哋一齊傻XD`
我哋全部都玩得好開心
課室~
到左課室
輪到我同BoBo狗玩食washabi
我輸左~ 我要食washabi
第一口:無問題
第二口:勁辣
第三口:嘔番出泥
心諗;禁辣嫁~佢哋點解玩得禁happy
bobo狗話:下次~不如輸左食哂全包
bobo chan話:你玩得起咩~
跟住~
我哋全部係到笑~
|
| 發表時間:2010-11-18 06:15 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
a7269 於 2010-11-19 11:46 AM 發表:
XD...CM 好好玩呀!:]
|
網主回覆
好喎 Posted at 2010-11-18 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|