今朝6:30am起身,
返到學校超早"
頭2堂係英文堂,
超眼訓呀!!
到左中文堂啦~
講咩描寫"
小息陪左牙茵上圖書館{影印...}
到綜人堂啦~{都ok"}
就快落堂果陣...{遠處聽到啲鍾聲"}
原來係走火警~
之後走上走落,又用左5,6分鍾啦~
年膳果陣...
我同牙茵重有車車落左小食部先"
之後牙蚊,牙嫻,婉婷同朗朗落買黎"
一齊食野"{買左好多野食呀"}
上返班房,見到有班男仔係度玩粉筆"
再過多一陣,
古x輝返左黎!{超惡" }
重買左包麥提莎
之後佢開始鬧人,成班人沖左去走廊度
打左鍾後...
佢食緊麥提莎
同prefect鬧交
結果...
被停課"
之後度數學堂"
冇帶2A書{同bobo一齊睇}
最後2堂~
係家政堂"
整腐皮卷"
好味好味~
放學後...
成班被人留係度問野{關於古x輝的"}
問到4:40"
之後同牙蚊,牙車,牙嫻,牙2,朗朗,婉婷,牙婷一齊走"
距離棒棒堂演唱會重有8日"
|