琴日有d朋友黎我home玩丫!
玩到超夜成2:00先走丫!
超high超happy喔=]
有一個`fd提議左一個未玩嗰既遊戲.......
呢一嗰新遊戲玩嗰陣好搞嘢.
不過有一個`fd佢成日都係佢做...但係佢做嗰陣都幾好玩既~~~
但係開心唔係必然既~
---------------------------------------------------------------------
就係呢嗰時候友誼方面就出現一個既裂痕^~^
主要都係由一個`fd黎引起既......
令到大家鬧交/冷戰啦!....唸起都心寒丫!
依家大家都沒有埋到她....但係遲d我哋既友誼唔知又會點呢?
真係有d期待嗰結果^^

|