2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天



澳門1天遊 滿足

今日係我期待左好耐既旅行.

終於可以同你走出h.k啦!對於我黎講>特別<

雖然.我知係到搏.搏上見你1天會失望1天既機會

我都一定要去試.我覺得值得去

就係因為我覺得你值得我去為你搏上我既快樂.只要見到你就好開心

一早就起身.好累呀!係船上面訓左1陣

個半鍾到到左澳門.一落車就去”金莎”<-睹場^^

一入去真係嬲爆!邊有人吾睇左年份走去睇月份先嫁!

仲要我行出去喎!@@嬲到我/\

咁大個女.第1次入去.好興奮.呵呵

入左去.都冇咩好既.咩都吾識玩.好悶呀!咁就冇左$60

出左睹場.跟勁勁去行街街.行左好多路呀!好累呀

下午去左食葡色野.去買手信

去左媽祖廟.求籤呀!求左3個^^

刊登時間︰2009-02-18 11:54 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                               




訪客留言 (返回 ching1208 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ching1208 的日誌 ]