2009 年 3 月 25 日  星期三   晴天



為什麼

傻傻的女孩在等一個自己都不知道會點

一個連結果都吾知既.亦吾知會等多久

我好想要你去決定.但係我怕你會火頁

我吾想你去諗咁多野令你吾開心

你開心.我吾開心呢@@我吾知可以忍到幾時

要你去選擇.我諗我吾會係你既首選

吾係我對自己冇信心;而係安定左.想改變係要好大既勇氣

我就係冇黎份膽量先離吾開大埔.亦冇膽量去離開你

我在想我要的.你可以俾我嗎?

我想要的只有1個擁抱<--這是你俾佢冇俾我既

我覺得我都係一個平凡人.我都有想做既野

點解我要遷就你而令自己辛苦

因為我知道我愛你呀!!!

刊登時間︰2009-03-25 04:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                               




訪客留言 (返回 ching1208 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ching1208 的日誌 ]