2009 年 3 月 25 日 星期三
傻傻的女孩在等一個自己都不知道會點
一個連結果都吾知既.亦吾知會等多久
我好想要你去決定.但係我怕你會火頁
我吾想你去諗咁多野令你吾開心
你開心.我吾開心呢@@我吾知可以忍到幾時
要你去選擇.我諗我吾會係你既首選
吾係我對自己冇信心;而係安定左.想改變係要好大既勇氣
我就係冇黎份膽量先離吾開大埔.亦冇膽量去離開你
我在想我要的.你可以俾我嗎?
我想要的只有1個擁抱<--這是你俾佢冇俾我既
我覺得我都係一個平凡人.我都有想做既野
點解我要遷就你而令自己辛苦
因為我知道我愛你呀!!!
刊登時間︰2009-03-25 04:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]