今日我地中一去海洋公園牙!!!XDD>v<"""
我地食完飯就搭旅遊巴去~
去到之後~
missNG同我地一齊去反@v@~
我地去左熊貓館先!!!
影左勁多相~
<---安安
跟著我地搭cable car上山頂~
去左水族館~
我同樂天隊長影相牙"""
仲同d公仔影~
之後緊係去......
玩機動遊戲la~=v=
跳樓機同過山車係最好玩嫁!!!
wakaka~
it is a wonderful day~