〝■↓Ching×☆︴' `°◥↘◈靜▂▊Music...◇ 日記
呢個係〝■↓Ching×☆︴' `°◥↘◈靜▂▊Music...◇ GE日記..記住多D上黎牙..上黎幫我留個言呀!
My Pen is blue!my friends is you!
吾會忘記你><
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


考分班試 分類: 未分類

今朝一早起身

諗著係屋企休息下先去返學喇

點知

老豆b要我出街食早餐

好好味

食到肚都脹曬喇

之後返中學考分考試

一返到學校

見到勁多人

好多都高過我

不過有d都矮過我

好開心

竟然有人矮過我

就係我前面果個同幾個女仔同男仔(冇『基』既)

首先考數學

數學有兩題唔夠時間呀

唔制呀

可以補做就好la

之後去左雨操

老豆b買左合蘋果綠茶比我飲

飲完「叮噹叮噹,叮噹叮噹」

小息完結lo

上返去考英文

英文又係好簡單

我做完分卷

仲有半粒鐘

悶下悶下

訓左覺

keke!!!!

考完喇

又去小息

同老豆b傾左兩句之後

又黎喇「叮噹叮噹,叮噹叮噹」

又要上去考試lo

同老豆b講完「拜拜!!!」

上去考中文

有一個文章係講大笨象既

果篇文章令我印象深刻

原來大笨象都有人情味嫁

唔係

應該係話「象情味」

好感動呀

又做完喇

望下個鐘

仲有20分鐘

今次唔訓覺喇

應低d老師先

睇下佢地事但一個係唔係教我

如果係就好

得果5,6個老師睇

yeah!!!做完

可以放放鬆鬆咁返屋企喇

happy  happy

         

憎死你ar ar ar

 






訪客留言 (返回 ching1705 的日誌)


〝傻妹﹏* 於 2006-07-18 05:35 PM 發表:
哈哈...!
象情味....
數學果度呀∼
最尾果版只係做得1題炸><
果題冇寫單位,
因為夠鍾lu∼>﹏<
嗚嗚....
我唔知果題計唔計分><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗應該會計分嫁
Posted at 2006-07-20 03:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ching1705
暱稱: 〝Ching﹏〞
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2007-01-14
=中環=
社際排球比賽
輕曬機
100條問題
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
新線上遊戲地帶
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 6178
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed