今日比電話嘈醒左呀.. 原來係叫我去食野.. 不過有啲唔想出呀... 因為我今日好唔舒服呀... 又發燒又流鼻涕又咳喎... 就快病死啦...有冇人可以幫我呀... 食完野之後同堂妹番學校搵Zoe牙.. Zoe勁中意佢呀... 抱到唔比我抱呀... 玩到4點幾之後就走啦... 之後就唔知打咩好呀... 記得留comment呀..