I love
Y0U*``
MORE
ThaN
Every*
OnE

Got My Cursor @ 123Cursors.com

 

ching1995119
暱稱: ′kAiI 程_
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
★__]
′☆__]
′★__]
′☆__]
′☆__]
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


′★__] 分類: 未分類

Sports Day 第一日`
成日都係坐係到`   到左10點幾先跳高-.-
真係吾識玩`   135之後跳吾到
d人班到乜咁=.=  

下就去左食M記`   之後踢左陣波  haha
之後返到去馬上跑   100欄  真係等左好耐
試個陣我正到d欄趺哂-.-
所以之後吾敢係欄同欄之後爆.
起跑好緊張`   好耐冇玩過短跑`
之後一起跑`    第一  我自己都吾信-.-
唉`   如果係欄同欄之間爆埋可能仲好`
聽日講我第二=.=   鎵鎵第一
如果係都好`    星期一先知道真正結果
又有人話講左-.- 
之後社際
我第三棒`   強
我地個隊吾算勁`.  又要第一線    本身尾二
之後我爆到盡`    追返2,3個
頂   最後個個    佢入錯線仲要仆埋街-.-
唉`   本身第三架   我咁盡力
竟然.`     放學又去踢波   返黎個陣,,,,,嘻
而家係期待星期一   跳遠
攰    真係要休息






訪客留言 (返回 ching1995119 的日誌)


le0_ka_0323 於 2010-01-23 10:09 PM 發表:
@@ CM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeysally 於 2010-01-23 06:54 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babytsz126 於 2010-01-23 12:19 PM 發表:
CoMm3Nt^_^
(P.S.多來我blog留CM仔牙)
By:B君`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asdjim19 於 2010-01-23 11:16 AM 發表:
星期1要加油>v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katie416love 於 2010-01-22 11:48 PM 發表:
c0mm3n7:>
跳高d人痴線-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken35691808 於 2010-01-22 10:34 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hekibb123 於 2010-01-22 10:18 PM 發表:
抖下啦^.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ovo_kiii 於 2010-01-22 08:58 PM 發表:
思m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Michael0512 於 2010-01-22 08:45 PM 發表:
C o m m e n t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaBeE104 於 2010-01-22 08:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ching1995119 的日誌 ]