(?)
.孤單1走路!`..人受想死去.
ching2004
暱稱: ❤小吉X3X❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
如果等等 我將會碰上更...
不怕寂寞;仍要玩樂~
w0w"' qooza I am Ba...
猜不透;("
崩潰了;)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 606
今日人氣: 25
累積人氣: 8159
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


當了那電燈膽=3= 分類: 未分類

 

◆唔想做電燈膽~◆

◆每日都差唔多都係咁過~◆

◆但系而家 個個都有伴~◆

◆得我一個系到做電燈膽◆

◆好唔習慣~ -3- ◆ 

◆真系為左包煙◆

◆先至出街~?◆

◆想買平煙?◆

◆定還是想做電燈膽先至出街?◆

◆其實系唔系 我唔liker自己一個◆

◆所以先至 搵籍口出街?◆

◆唉 連自己都唔知自己想點◆

-------------------------------------------------------

假使不能公開妒忌 學習大方接受

同行時要殿後 誰冷落舊朋友

節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重

言談越熾熱 內在更冰凍

誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人

仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感

能迴避嘛 我怕了當那電燈膽

黏著你們 來來回 委曲中受難

一個我被撇低 卻又很不慣

要走的一剎又折返

能承認嘛 我故意當那電燈膽

善良人埋藏著最壞的心眼

同情或眼淚 讓別個得到

 




訪客留言 (返回 ching2004 的日誌)


Iris122386 於 2009-11-25 05:53 PM 發表:
c0mm3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OE919 於 2009-11-24 09:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babi10v3y0u 於 2009-11-24 07:39 PM 發表:
都吾係..吾好諗太多-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cHAKHUNGc 於 2009-11-24 07:09 PM 發表:
c0mm3nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]