(?)
.孤單1走路!`..人受想死去.
ching2004
暱稱: ❤小吉X3X❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
如果等等 我將會碰上更...
不怕寂寞;仍要玩樂~
w0w"' qooza I am Ba...
猜不透;("
崩潰了;)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 606
今日人氣: 26
累積人氣: 8160
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2010 年 1 月 27 日  星期三   陰天


◆日日系咁比人sm◆ 愉快 分類: 未分類

◇莪苒緊呢嬤日都無留過學◇

◆同無番過屋企◆

◇日日系石籬到ha~◇

◆ha下ha下又壹日;)◆

◇日日吾系問人lo烟就系借錢◇

◆芣過都比之前~◆

◇開芯左好多~◇

◆至小莪吾會傷到朋友芯~◆

◇比系之前既莪~◇

◆莪都吾記得左有咩芬別!◆

◇琴日同老公壹齊MET橙~◇

◆點之佢緊攪笑~◆

◇MET到流血~◇

◆莪笑左好耐;

笑到而家都未笑完◆

◇同老公壹齊既日子過得好KAI芯~◇

◆但系莪就多左好多醋~◆

◇吾知系濕醋定系干醋~◇

◆苒系之前同老公壹齊放狗~◆

◇芣過就凍死左莪~◇

◆日日都攬住老公訓覺◆

◇芣過佢成日SM莪◇

◆攪到莪蕪覺好訓◆

◇日日都系咁累~◇

◆然後比佢班FD玩死左◆

◇玩到蕪咩靈力~◇

◆然後莪就病左LA!◆

◇蔭功豬LO◇

◆病左好辛苦~◆

◇系咁咳>^<"◇

◆今個情人節莪同大家壹樣都系咁KAI芯~◆

◇因為大家都系壹樣有人陪^_^◇

◆唸番系之前同苶地壹齊玩既日子◆

◇莪都覺得好KAI芯◇

◆吾知點解個次莪比XX打完之後覺得好KAI芯◆

◇之後;佢地個個都以為莪會同龜龜傾計~◇

◆所以就壹早走哂◆

◇但系莪同MA*2傾電*2◇

◆佢好KAI芯~◆

◇可能系因為佢聽到莪很番屋企食飯掛◇

◆芣過個次之後同老公傾多左電*2◆

◇老公成日都SM莪~◇

◆成日吾比人訓覺~葽莪陪佢傾到0晨◆

◇然後番到學校又無得訓w0◇

◆成個人亦都殘哂~◆

◇好變態丫~◇

◆啜到莪成頸都系Curry Chicken◆

◇簡直就系SM◇

◆佢--->系咁話系架啦吾好葽◆

◇莪恨佢--->◇

◆吾知系吾系同佢地玩得多左D Eng文差左◆

◇考試蕪科合格~◇

-----------------------------------------------------------------------------------------

♀其實開芯吾系自己壹個菂♂

♂莪明白到莪之前壹開始錯D咩~♀

♀莪吾識得去唸人地既感受~♂

♂但莪而家唸清楚~♀

♀莪應該點樣去同人做朋友~♂

=======================================================

同左佢壹齊之後~

莪咩都葽改~

SUCH(例如):烟烟葽介~

                         粗粗葽介~

                        隻秋葽介

                        吾比跳舞

吉吉系老公個頭到有一個禮拜啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢肥左超多~

莪痛老公又痛呢個先系總點~

莪葽佢減肥~

佢死都吾很~

憎死佢~

========================================================

^

以上系LO黎發洩~

咁樣就莞左壹日壹篇~

多謝合作

吾留CM

我偷打佢~

哈哈哈哈哈哈~

0f Th3 3nD

 




訪客留言 (返回 ching2004 的日誌)


Iris122386 於 2010-01-27 05:51 PM 發表:
c0m23nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tangtang1214 於 2010-01-27 03:41 PM 發表:
幾時可以見番
令我為過佢喊既晴?!
幾時可以見番
以前既你?!
你5好咁喇

5好又番番去
果陣咁喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babi10v3y0u 於 2010-01-27 01:57 PM 發表:
點解你要做人做到咁..唉
我現在曰曰都有番啦.
出去玩都小左.
番企.番學啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]