(?)
.孤單1走路!`..人受想死去.
ching2004
暱稱: ❤小吉X3X❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
如果等等 我將會碰上更...
不怕寂寞;仍要玩樂~
w0w"' qooza I am Ba...
猜不透;("
崩潰了;)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 606
今日人氣: 8
累積人氣: 8142
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


今日好累啊 無奈 分類: 未分類

今日老公要番學~

所以好早就起左身~

本身想吾起身架~

比老公的左起身~

然後1齊沖涼~

之後~同佢1齊打機

打到7:19就落左去煲煙~

落到發覺老公著錯(默)

我笑左佢好耐~

鄧嘉威著錯默~著左對鴛鴦默~

哈哈~我老公正白痴~

笑~^v^

我陪老公番完屋企~之後又落番去

=_=跟住啊妖送我老公番學~

佢(啊妖)系超快咁拉佢落去l0r~笑~

緊住上番去老公家~

我就成隻死屍咁訓左系到~

比佢啊媽點左我做啊4

然後12:55送佢啊妹番學~

-3-好煩的是~

有好多煩野我唔打啦~

因為都幾煩下~

之後老公陪我番大埔~

佢訓到成隻豬咁(比佢話我衰l0r)

老公食格仔餅食到好似流m咁~

笑死左~^v^

跟住番老公個邊~

之後佢話要搵佢dFD

我見佢搵佢dFD我就打電話比廷廷

叫佢陪我傾電話~

然後隻豬系到呷醋~

之後我好得意咁氹番佢~

原來隻豬同我一樣成日都系到呷醋~

同我一樣成日系咁呷醋同小小野都會嬲~

呷醋姐系代表老公佢會在意我~同埋好愛我~

我都系一樣~

如果佢唔呷醋~唔嬲我~唔在乎我~我就會殺左佢~

=3=(呢句野系要重打幾次先記得~)

聽老公啊媽講話要買粥~老公啊媽唔聽電話~

系公園到呆坐~

坐下坐下~坐到話佳尼思湖水怪~

0.0跟住老公佢比我攪到笑左~

=3=系個到同老公一齊做煙產~

=3=佢又笑到成個蕃茄咁~

=)我真系好鍾意睇佢笑成咁~

=3=我相信無人like自己身邊既人吾笑~(除非佢有病)

haha之後同老公食1齊去食野~!!!

病左都總食辣野同炸野~(低我地病死)

唉~-3-

之後番番轉頭買野食比老公d屋企人~

-3-之後番到上去老公家~

我要食藥藥(食藥之前同我隻死佬系到爭廁所)

哈哈~-3-跟住同佢系到開火~(唔記得左點解要同佢開火)

and then佢要求救(求救 都打唔win總要發我脾4)

跟住我係格升降機到發DIN=3=系到尖叫~

之後我要花好多時間氹番佢l0r

然後食糖水個陣時~

我叫左曲奇豆腐花;老公叫左曲奇西米路~

我同佢講~(大混雜)跟住我差d笑到噴豆腐花~

haha~買左蕃薯糖水比吉吉食~

=_="之後同老公去左網吧~

玩自由個陣時我打番比廷廷同佢傾計~

打機~打到老公唔舍得走~

 之後我又好似痴左總制咁~=3=

唉~老公話佢吾沖涼就咁訓~

=_="我第一個番去同佢私下隻秋~

=_=dirty4老公~

◆如果沒有你在我身旁;我會迷失;不知在那裡

◆如果沒有跟你在一起;我就不會改變

◆如果沒有跟你在一起;我就會變得孤獨

◆如果沒有如果;我想跟你永遠在一起~

◆如果你沒有我;你又會過得怎樣?

◆如果時光倒流;你仍會跟我在一起嗎?

◆如果細上沒有我;你會覺得空虛嗎?

◆如果你沒有我在你身旁你會覺得開心嗎?

◆如果我是那麼小氣;懂得遷就你;你仍會跟我在一起嗎?

◆如果你不再信任我;我會變得怎樣難過~?

◆很多如果;但我不再覺得身邊從來沒有人~!!!!!!!!!!




訪客留言 (返回 ching2004 的日誌)


cHAKHUNGc 於 2010-02-02 09:53 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



omdre09 於 2010-02-02 09:37 PM 發表:
 w0w
真幸福啊;o
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple88 於 2010-02-02 09:32 PM 發表:
c0mment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iris122386 於 2010-02-02 08:21 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingkaka1314 於 2010-02-02 04:14 AM 發表:
CoMm3nT"=]
俄很怕很怕失去您;
雖然俄五知您點諗;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都系好驚好驚~
好驚無左你~
唔知我點唸l0r衰到~=3=
衰衰衰衰人
Posted at 2010-02-02 04:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingkaka1314 於 2010-02-02 04:12 AM 發表:
CoMm3nT;=]
如果時間倒流了;
俄也要跟您一起走到永遠;
如果您芣在我身邊了;
俄會很傷心;
也見不到了而家滴笑容;
因為您對俄泥講十分重要了;
去到不能失去你了;
俄真滴很愛很愛您;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死長氣~
回你lor
kaka~^v^
好開心你咁答我啊!!!!!!!
奇實我都係無聊打下姐~
所以我吾知點回你
哈哈~
Posted at 2010-02-02 04:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]