好開心~今日老公無番學~
老公個妹因今Day系家長日所以都無番~
唉~琴日學校既姑娘黎左搵我~
琴日忘到痴線~
送完老公番學~~到送老公個妹番學~
跟住到佢個妹放學個陣時~
我睇睇部電話~12個未接來電~
有幾個系老公的~
跟住其餘就學個個姑娘既~
有4個留言信~都系個個姑娘既~
之後接老公個妹~之前就接左個姑娘先~
and then 就買燒賣接老公個好然後到接老公放學~
本小姐好似生佢地出黎咁~
近住接完老公放學~
同老公&姑娘一齊食糖水~
然後系到傾計~
傾左無耐~姑娘就話要走啦~
出到去先攪到笑~
咁出到去個姑娘~話唔識搭車~
我又系一名路痴~跟住老公系後面又有fd系到(fd-->不知所謂)
佢聽電話個陣時系到喂~
跟住系到喂我老公~
問佢系邊到搭車~
跟住佢個fd到罵9我~
話我系死姣婆~!@#$%^&*()個d~
如果吾系有個姑娘系到我理理得佢有無老母系到屌7佢先~
=3=個陣時我老公總系到呆緊~
哈哈~葵涌黑地大哂咩~14睇???~
然之後我起佢底~跟住聽到佢之前條仔比人打~
我笑左~
唉 ~日日都系咁~不知幾好~
今day 老公無番學~
跟住好熱熱啊熱啊~
跟住~起身個陣時~
老公唔行起身我系到sm佢~
sm到插佢個鼻~
=3=跟住又系到比佢sm番轉頭~
跟住我又叫埋佢個妹幫手~
哈哈~
-3-跟住佢學校有人話要識我???
我都唔知咩事-.-???
老公叫我受佢???
-_-"無奈左~
跟住去到同佢地鋤左2鋪DI就去左食糖水啦
啊媽好衰話星星魚哈蟹唔比錢我睇e生~=_=
憎死佢;人地真系病架~
==============================================================
不想再聰到你說因為你對我不夠好;而不要我~
就算沒有金錢就算沒有任何地方收留我和你;我亦至想和你在一起~
不要再對我說因你比不到幸福給我;而不要我~
|