(?)
.孤單1走路!`..人受想死去.
ching2004
暱稱: ❤小吉X3X❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
如果等等 我將會碰上更...
不怕寂寞;仍要玩樂~
w0w"' qooza I am Ba...
猜不透;("
崩潰了;)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 606
今日人氣: 4
累積人氣: 8138
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


唉;日日都差唔多都系咁過 鬱悶 分類: 未分類

 

 10/2
今日去左搵老公;老公無番學;總等人地唸住時間岩岩好家;
跟住過到去;行上去老公屋企行死人啦><";
系老公到HA左陣;之後去左食糖水;食完糖水;去左荃灣;
系新之到用左好多錢錢去夾公仔;夾左同𨧹𨧹一樣既熊貓;
AND THEN;𨧹𨧹打黎話唔開心;叫我陪佢一齊飲酒;
之後;番去禾輋搵佢地;之後我同老公買M記食;
我隻雞翼不翼而飛咁;咁就唔見左=(;
跟住我猜輸左;老公陪我去買酒;買完酒之後就鋤2;
無幾耐;無朋友D fd過黎睇我地鋤2;之後儀儀開始發火=(;
無朋友過埋黎之後我地就轉地方;去左濕地到;
跟住;儀儀開始發DIN;系咁追住老公黎玩;哈哈~;2隻牛牛系到唔知做咩;
老公系咁比儀儀smD脂肪寶寶;跟住去左買煙煙;
買完𨧹𨧹去千秋到坐;老公同啊儀儀一齊系到發DIN;
跟住坐左無耐;到12:30幾分先去搭車;
我同老公驚無車搭;所以去追車;而儀儀就而經無車搭啦;
因我地4個見住格89走;我追到格車;但個陣時唔知老公有無車搭;
s0我系咁打比儀儀同𨧹𨧹佢地;PS(老公部電話無分鐘&無電所以打唔到比佢)
我好驚;驚到出哂汗;跟住番到屋企;打番比𨧹𨧹;系咁問.系咁問;
我驚到痴線;之後儀儀打番比我;我問佢老公有無上車;
儀儀同我講佢上左車;我先班無咁驚;之後;同𨧹𨧹'儀儀傾左陣電話;
到老公打番比我;我好開心;但系我總驚緊;
我驚左好耐;之後老公話佢好開心;因為我小小野都驚咁耐;
之後同老公傾左無耐電話;老公訓左;我總系到呆緊;呆下呆咁就去洗白白;
洗完白白就訓LA
-----------------------------------------------------------------
11/2
今日9:00幾就而經比人嘈左;啊儀話叫我去佢屋企幫佢搵c0nd0m=v=嚇親我;

之後;儀儀系咁打黎叫我幫佢搵c0nd0m;
我最尾個次系要cut佢線;-_-到𨧹𨧹打黎佢地好要叫醒我咁~;
之後;出去搵老公;等老公放學~;等到5:00幾;佢舅父系到.."好彩無食煙;
kaka..之後又系係老公屋企到ha!;ha左無耐先出mk;
出到mk.買介子;哈哈~買完之後去元朗搵老公啊哥食飯;食KFC;
食得好飽;不過.今個月唔咁食咁多炸野;
之後就同老公一齊番荃灣;系荃灣到HA左陣;之後就番屋企啦;
唉~;老公同我傾電話;次次都會訓著左!!同我一齊傾電話真系咁悶??;
之後;眼訓得制..無沖涼;咁訓左;
================================================================

 之後;儀儀系咁打黎叫我幫佢搵c0nd0m;
我最尾個次系要cut佢線;-_-到𨧹𨧹打黎佢地好要叫醒我咁~;
之後;出去搵老公;等老公放學~;等到5:00幾;佢舅父系到.."好彩無食煙;
kaka..之後又系係老公屋企到ha!;ha左無耐先出mk;
出到mk.買介子;哈哈~買完之後去元朗搵老公啊哥食飯;食KFC;
食得好飽;不過.今個月唔咁食咁多炸野;
之後就同老公一齊番荃灣;系荃灣到HA左陣;之後就番屋企啦;
唉~;老公同我傾電話;次次都會訓著左!!同我一齊傾電話真系咁悶??;
之後;眼訓得制..無沖涼;咁訓左;
================================================================
12/2
今日殺旦黎食飯;我訓醒左就彈落床;系咁用好快既速度出街;搵老公;
之後;同老公一齊食野;食完野之後就去左吧打機;
玩左2粒鐘;之後就用龜速去搭車;
番到屋企;食飯;好正;有糖心包魚食;
跟住系屋企等老公電話;等啊等;等到系咁sd信息比老公;
之後等老公電話等到11:00幾;
由7:00幾等老公電話;等左4個幾鐘;
我好會掛住佢架=_=";總有會擔心佢架;
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\
壹日壹qooza又0f th3 3nd啦
唔留cm個d照舊啦 haha
 




訪客留言 (返回 ching2004 的日誌)


babi10v3y0u 於 2010-02-14 03:52 AM 發表:
 c0mmEnTa_a傻吉吉新年啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



konaml2007 於 2010-02-13 05:38 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yi0707007 於 2010-02-13 05:06 PM 發表:
c0mm3nT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iris122386 於 2010-02-13 04:00 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple88 於 2010-02-13 01:21 PM 發表:
c0mmenT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sTup1edla1 於 2010-02-13 01:12 PM 發表:
 cM:$`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siu_Hin0129 於 2010-02-13 10:17 AM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingkaka1314 於 2010-02-13 02:27 AM 發表:
CoMm3nT:
食飯加買野- -;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingkaka1314 於 2010-02-13 12:23 AM 發表:
好慘~_~;
比人sm我d脂肪寶寶;
知你擔心我拉
鬼叫老母系惠康買野買得慢咩-,-;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

買野買成幾立鐘
Posted at 2010-02-13 12:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]