(?)
.孤單1走路!`..人受想死去.
ching2004
暱稱: ❤小吉X3X❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
如果等等 我將會碰上更...
不怕寂寞;仍要玩樂~
w0w"' qooza I am Ba...
猜不透;("
崩潰了;)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 606
今日人氣: 6
累積人氣: 8140
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


我不懂愛;能否重來?v33v 分類: 未分類

唔知幾時;有好多日好似無打咁;

唉;唔知想打咩;

一日比一日既心情差;

琴日系月圓之後;夜晚有好多好變態既生化獸屍;

唉;又同老公罵交了;唔知點解總系覺得每日都要罵一次交;

咁樣先安樂;哈哈!!!人地話;罵交系增進感情個D;

但我覺得好似唔系l0r;唉;

老公成日都嬲個樣嬲樣;系唔系我既問題;

我好努力咁去改;點解一次又一次攪到佢對我心淡;

一直以黎;我又無改過?

有改過既話可能唔會攪成咁掛;<--自己對自己都要冷笑;

點解我會有咁多點解?<--D人成日都咁問;

但我只可以咁樣答個D人一句;如果呢個世界無點解既話;

就唔會有科學家,就唔會有無既全在原因;我唔信每一個人未問過點解(唔包括死左既人)

唉;不過自己唔好;都系自己既問題!!!!!!;

唔可以話系人地既錯;<---擺明講緊自己;

錯了一次又再錯一次;這是有改過的痕跡嗎?;

我未夠好;你不能接受嗎;我有那麼差嗎?;

你不能給我時間去改過嗎;或者由一開始你認識到我就是一個錯吧?;

可能不想面對;才會說那麼多如果?可能對我來說也是一個好好逃避現實既一個籍口;

-------------------------------------------------------------------------

今日超勁;番到學校;無耐;

跑城門河個時就整損左隻腳;

跟住;無耐就系到嘔;連血都嘔埋出黎;

哈哈!!!唉;講左出黎都唔會有人關心;因為呢D系一件小事;

所以無講出黎;之後無耐;放LUCH;D龜龜打黎;

我都唔知佢地想點;一個話我要入女童,一個就話唔洗入;

跟住;打台拳個時;唉!!!;唔知點講~!!

跟住放左學;去左搵老公;之後過到去無耐;

老公要我叫佢個DXXXXXX我唔識叫;

跟住又比老公話唔理我啦;

唉;之後老公一直系到嬲;嬲到番到屋企;

唉;哈哈~

留cM

 

 




訪客留言 (返回 ching2004 的日誌)


TinYan726 於 2010-03-04 07:33 PM 發表:
cM(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babi10v3y0u 於 2010-03-04 05:04 AM 發表:
吾好咁啦babi.
有冇事牙.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iris122386 於 2010-03-03 09:48 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siu_Hin0129 於 2010-03-03 09:30 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]