| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 9 日 星期六  |
| =_="真相大白後;結果只剩下4分5裂 |
分類: 未分類 |
唔想再聽到任何1樣關於;
4分5裂既野;
真相原來系咁重要=)?!
聽完後只覺得1陣陣心酸;
姊妹?!;朋友?!;
如情侶1樣?!;
你瞞我瞞?!;
大話1個遮1個?!;
而家開心未?!;
自己而經攪唔點;
然後再要聽到咁多自欺欺人既野..";
唔識點被反應;
一直以黎我都只系比人呃個個?!'
9月22個日.."喊系為左咩?!'
為姊妹..2字而喊?!;
還是為了背叛2字而喊?!'
我唔想去知亦都唔想再唸..";
正系想死;
成日都話去死;
但都死唔去?!;
系唔系要人幫先死得去?!
|
|
|
♥=) 朋友就算如何.我要說句對不起. 我知道對不起是沒用的. 可是都是1番心意. 現在我的生活雖然不再是從前的生活. 留在家比起出去多. 你們的生活好嗎.? 我感到我很喜歡現在的生活. 我不會忘記大家開心過的日子. 不知你地想不想.如果可以得閒約出來吧.
|
|