今日威記向我揮手'
我正系想生日個日安安靜靜咁留系屋企"
唔再想有人陪啦"
都總系同1個目標;
未有人可以令我去轉.."
因為我覺得唔會再有個咁既人"
--------------------------------------------------
與全世界為敵;
不知是否會很驚訝;
多了1個生命''
又會很快變了沒有;
天意弄人嗎?!