[[靜の"心情記事簿~'
HIHI!!大家巧,,歡迎來刀我既心情記事簿哦~
ching295
暱稱: [[靜~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
2009-08-15
暫別一星期
書展•收穫•代價
被Eva迫要打blog
考試後•最後的二德
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


數学尖子班 愉快 分類: 未分類

今日我終於刀知道自己系暑期數学尖子班既成績la,,

雖然湯sir 刀話我既成績幾好,,

旦系...同一名相差太遠la

...一定要繼續努力先得,,要有進步

5可以再輸比kai

上年佢高我2/300

1/100刀冇ar,,5ar .v.

 

果個死人蔡X煦又話同我一齊問湯sir幾多分

最後又要我自己問

兩個人一齊問冇咁緊張ar ma

最衰Ivy同黃鈺婷又冇on

如果5系洗鬼你同我一齊問ar!!

正一衰人ar...

 

不過算la,,成績總算5太差

但系點解男仔既數学總是比女仔好架呢?!

理科總是男仔既天下呢?????

點解呢??點解呢??點解呢??點解呢??點解ar... @o@

 

 

Dido,,5似得你咁勤力,,

我好內先會打一次Bolg...

所以,,5好催我la XDD

 






訪客留言 (返回 ching295 的日誌)


joe_woo 於 2008-10-28 07:59 PM 發表:
cm for you =.=
男仔數學當然比女仔好啦!
理科一定係男仔屈機架啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

所以咪吾明點解一定係囉?!
吾通男仔個腦既結構特別D咩= =
定係女仔個腦特別差ar??
 
你知道女仔既數學差就得閒教吓D!do la
吾好話佢教極刀吾識,,係你教得差啫 xdd
Posted at 2008-10-30 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WaIwAi2 於 2008-10-25 04:59 PM 發表:
d!do講得好
最好就催死佢
等佢日日打
咁佢就可以好勤力嫁na=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dido1831 於 2008-10-12 08:18 PM 發表:
cm,,
催多D你,,
咁你咪會越來越勤力囉"
仲有希望你睇完慧個Blog你會冇事啦"
好擔心你喔...
你今日又只on左一陣"
咁岩果陣又撞正我做緊功課"
冇時間同你傾...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ching295 的日誌 ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章