|

 |
|
|
| MORE... | |
|
| 2006 年 1 月 6 日 星期五 |
 | |
| 日記以變成週記!!! |
1"1&1"2
努nic do hw..!!! but 只係do 左少少..
1"3
放假後,, 第1日番學.. 幾好lai,, 冇左maths 仲好,, 串爆左任永耀,,[[ 做老師做到你咁,,21個唔交hw,, 都唔知你點做老師gei]] 同mama 講,, mama 話我唔好彩
1"4
賓賓比任永耀話" cheap 激死佢..
1"5
同1個我唔想提佢個名gei人鬧到好勁,, 整一[[有爺生,冇奶教]<-- 呢句說話我從來都冇講過but我覺得佢呢d 人唔值得我去尊重,, 咁gei 大陸呢好心收lai,, ar 君講得岩.. 對住呢d 人唔洗比面,, 君話[[ 佢ar ma生佢出黎真係慘侮辱晒ar,, 呢句[[ 上面我講果句]] 都比足面佢ar]]
唔好以為識講粗口就得ar,,8公!!!
1"6
好正ar,, 上堂勁好玩,, econ 訓到唔知咩事,, 我地班有4隻豬,,(( 小霖, ar mo, 高佬, 謝x南)) 做中史都可以咁,, ha** 放學上library,, 拎到card lai,, 問左miss chan 好多野,,辛苦晒!!! 朱古nic 好味..! mi chan 比我下星期一先交sba,, yeah!! hapi^^
|
| 刊登時間︰2006-01-06 07:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ALIU 於 2006-01-07 03:33 PM 發表:
你會做到好perfet既// [個summary] =]`
個a sir都唔知咩a sir黎咖啦! 之前佢都唔會追功課追得咁勁既.. 好黑人憎! 我已經同佢講左我冇做咖啦* 都冇作野啦!! 又叫我自己反省下..又話我態度差,頂!! 上佢堂,, 好似請佢返黎計數咁! 我知佢咁.. 唔洗各有各做自己既野咖啵`
仲有.. 唔洗理個條友咖! [人不犯我,我不犯人]嘛! 同佢嘈做咩.. 慳返淡氣仲好啦! 鬧1個人就用粗口! 咁冇品!! 成隻猩猩咁..收啦! 忍1時// 海闊天空呀!
好似打日記咁= =" 考試...加油* 撐""
|
網主回覆
係loi.. 真係好似請佢番黎計數woi,, 又唔聽人講野, 又唔知自己錯.. 講極都唔明.. 佢真係好有問題loi.. 真係好心佢就反醒下lai...
我要做得好s.. 我要叻s..我要勁s ,, ha* Posted at 2006-01-07 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
屎忽** 於 2006-01-07 10:59 AM 發表:
牙菁特別消息呀!!
星夢美少女下星期就大結局la...
|
網主回覆
知lai.. 你比我特別消息我都比你特別消息:
鄭伊健梁詠琪七年情玩完..
算唔算特別呢.. 連佢地呢對都散左luu.. 樂壇冇希望lu Posted at 2006-01-07 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|