cursorshelp <
2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天

 
 
 
 
 

看電影!  分類: 未分類

今日

去旺角看電影

殺人犯

說實話 . . .

我的確不適合看那種

自從午夜兇靈之後

所有過於血醒或靈異

(看侏羅紀公園都怕 )

我都不敢看

T   ^   T

以一個膽小的人說

這部片

全部都是 血'血血 !!

太血醒了 !!

而且婷還說不夠激

 (好大膽哦 !!!)

 

 

 

 

 

 

我還是比較適合看卡通吧 !!

 

 

:2009-07-28 08:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    我要CM呀!!~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 ching510 的日誌)


tony159ty 於 2009-07-30 03:49 PM 發表:
c0mm3nT'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



krystal1105 於 2009-07-29 09:46 PM 發表:
我同你一樣-__-
睇keroro岩-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

T   ^   T
看來就只有看KERORO
Posted at 2009-07-30 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kuromi29 於 2009-07-28 10:40 PM 發表:
= =系声音效果好大声感解。

我以为可以睇住距鑚下去
点知道系借镜头= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 鑚落去就三級LA~
Posted at 2009-07-30 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YaN12100 於 2009-07-28 10:14 PM 發表:
= =
恐怖
差唔多全場都掩著耳朵=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 >    <"   我是死塞住..
Posted at 2009-07-28 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



natalie0002 於 2009-07-28 09:18 PM 發表:
血血血*v*
我囍尼..
/____\又冇人同我睇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 >    < "
Posted at 2009-07-28 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k901034578 於 2009-07-28 09:02 PM 發表:
睇戲都唔叫人好悶呀
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =   =" 那下次叫你吧..`
Posted at 2009-07-28 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ching510
暱稱: .小.禎.
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
最新文章
突然...
happy new ...
烦死人啊
可以話是惡運牙
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 432
今日人氣: 0
累積人氣: 4862