2009 年 7 月 28 日 星期二  |
| 看電影! |
分類: 未分類 |
今日
去旺角看電影
殺人犯
說實話 . . .
我的確不適合看那種
自從午夜兇靈之後
所有過於血醒或靈異
(看侏羅紀公園都怕 )
我都不敢看
T ^ T
以一個膽小的人說
這部片
全部都是 血'血血 !!
太血醒了 !!
而且婷還說不夠激
(好大膽哦 !!!)
我還是比較適合看卡通吧 !!
|
|
|
網主回覆
T ^ T
看來就只有看KERORO Posted at 2009-07-30 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
= =系声音效果好大声感解。
我以为可以睇住距鑚下去 点知道系借镜头= =
|
網主回覆
鑚落去就三級LA~
Posted at 2009-07-30 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
> <" 我是死塞住.. Posted at 2009-07-28 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
血血血*v* 我囍尼.. /____\又冇人同我睇...
|
網主回覆
> < " Posted at 2009-07-28 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= =" 那下次叫你吧..` Posted at 2009-07-28 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|