cursorshelp <
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天

 
 
 
 
 

yo~`  分類: 未分類

今日英文堂

miss要我地寫英文名

阿魚唸咗好久

最後叫 Banana ( 香蕉 )

果然係族長的超忠實fans牙

果個串嘴叫fishball( 魚蛋 )

不過個ball好明顯不同色

分明被人 . . . .

好似個個5係好like 佢

 

 

 

 

 

:2009-09-10 06:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    我要CM呀!!~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





訪客留言 (返回 ching510 的日誌)


kristy0505 於 2009-09-21 09:15 PM 發表:
`cm=]

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



weihome 於 2009-09-15 05:53 PM 發表:
cOMmemNT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FIONASUEN 於 2009-09-14 05:34 PM 發表:
^_____^+我乜都唔知道
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuromi29 於 2009-09-12 07:48 PM 發表:
我就是知道好多人個blog都講緊距= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 梗係!!果粒死人發漲陳皮fishball
Posted at 2009-09-12 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny070529 於 2009-09-12 11:53 AM 發表:
commnet
十卜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



natalie0002 於 2009-09-11 11:59 PM 發表:
我地系明吾鋸佢- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好~尋日一齊"尸口巾"死佢!!!!!
Posted at 2009-09-12 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony159ty 於 2009-09-11 11:53 PM 發表:
條友 好男人婆~
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 正仆街
Posted at 2009-09-12 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Func520 於 2009-09-10 09:35 PM 發表:
個條友好煩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaN12100 於 2009-09-10 09:18 PM 發表:
有D唔明講咩..
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ching510
暱稱: .小.禎.
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
最新文章
突然...
happy new ...
烦死人啊
可以話是惡運牙
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 432
今日人氣: 5
累積人氣: 4905