|
今日番學....好悶...唉..好快考試啦.點算牙.死啦
今次可能科科都肥佬架.我要+油牙
放左學去左技巧室到玩.超正牙
4點半左右去左接人放學.之後一齊番補習.
放左之後落去搵多多.哈..
7點半左右番到黎.
玩下電腦牙咁lo...
冇野做啦..好鬼死悶哇><
我能愛上你.我相信我也能放下你.
愛上你.是我的錯.
當初選擇了你也是我錯..
想當初.我選擇的不是你.
我想我現在也不會這麼痛苦..
錯的永遠是我嗎?
聽說.你已不愛我.
我的心已從天堂跌到地低.
我心想.為何你能放下我.但為何我不能放下你.
我想.我愛的永遠都是你.
希望你能明白我.能讓我在你心邊陪伴你到永遠
|