今日2點幾先醒.差唔多3點半同牙媽落去食野. 番到黎..係到玩電腦.聽下哥仔牙咁lo 6點幾落左去買野..好鬼死涷>< 番到黎.. 右係玩電腦.傾電話.屎白白 唉.. 今日係咁多先... 我已經講左sorry啦.你重想點牙 你夠啦.話夠我啦 你慢慢嬲啦.我唔屎你原量 e+你識嬲我唔識嬲咩.. 我好嬲你牙..鄭蚊先生