今日右要番學....唉..唔想番學牙.... 放左學之後去左啦啦隊.....好鬼死支力>< 之後落左友公....係到坐...= =""" 坐到差唔多8點果時番去... 番到黎.... 屎白先>< 之後係到玩電腦.....= ="""' ZzZz........