my life
一花一世界 一樹一菩提
ching950129
暱稱: 尛優
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
共你相識三千天
突然又已兩年
哭泣聲絕無意義
不願想主題
頹頹廢廢的生活
文章分類
全部 (256)
九唔搭八 (169)
阿嘟阿檬生活日誌 (5)
喜與悲 (64)
無聊的 (17)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 769
今日人氣: 4
累積人氣: 8328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 29 日  星期三   晴天


M1 分類: 九唔搭八
而我挑選了M1,
今天急急遞了表,就是為了不要讓自己再有時間去反悔。
不斷在想,不斷在想。
我就是在什麼環境下都處於中游至中上游之間的人,
上不去又下不了,
那不如到一個很多強人的地方,
硬著頭皮嘗試一下朋友都不很支持的做法吧!
在比較艱辛的環境下迫使自己更努力。
也許你們心裡都覺得,會唸得很辛苦、最後job的話就前功盡廢。
但現在這時勢,還談什麼想還是不想?
應該是需要和不需要!
既然那是對將來有優勢的,亦有自信可以做到,我就去做!
不試過才不會心死。
何況也不一定會成功讀到,
成功固然是好,失敗就隨緣:)
只是想盡力嘗試而已。
 
唉,其實現在的成績真是好差勁,
連在學校都拿不到B,
HKDSE有信心考得好嗎?
下年的目標是CBCDBC!
奸爸爹喲!!!
 





訪客留言 (返回 ching950129 的日誌)


ching950129 於 2011-07-01 12:18 AM 發表:
靜靜: 係牙,淨係得C班可以揀M1嫁咋!
其他班就一係讀M1,一係讀返pure maths(有2班M1)
下年個group d人都係跟M1,M2,pure 甘分...
讀就多d野學,難d甘囉-0-但係讀左,大學有d科係必修or優先嫁!
同埋知識都唔一定為左上大學既:p 識多d野點都係好事!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RE_CHING 於 2011-06-30 08:36 PM 發表:
我好似靜係可以揀m1?_?
其實我到而家都唔知m1同m2有咩唔同=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching950129 於 2011-06-29 09:42 PM 發表:
何囧: 娘到爆!!!你就唔使擔心啦,但我要係你手上搶個maths既b過黎!!!
嘉嘉: u2 :D!
喵子: thank you ^^!

大家都加油!cyss都加油!揮低其他學校!_!
yo!rock and roll!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



o_omio 於 2011-06-29 09:34 PM 發表:
加油呀一定支持!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuka_tama 於 2011-06-29 08:45 PM 發表:
加油呀>_<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hokenken 於 2011-06-29 08:05 PM 發表:
haha...加油呀呀你..xd
if you think you can, you can!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]