終於都有一天可以宅在家,什麼都不用做,什麼都不用想了!!!
雖然我一定會強迫自己溫書,還要做完昨天未做的中史問答...
其實這個多星期來總有幾天有強烈的慾望想打qz,
但是太忙了,到底係點做到?雖然才過了兩星期,卻感覺已經熬了一年。
其實我剛剛才起床。
唷啊∼精神飽滿。
可是有點想上chem課,原本也打算放學後去買倉鼠的糧食。
話說岩岩我阿媽幫我叮野食,佢事前又無睇過要叮幾耐。
我問佢較左幾耐時間,
佢:4分27秒
但屋企部微波爐係以30秒計,
隔離個阿姨又係度叫:4分鐘牙4分鐘牙!
我問多次:4分27秒?
佢:係牙!!!我講你又唔信!你想點牙!
之後我就無出聲。
即係呢,佢已經更年期sosad我覺得自己要體諒雖然真係幾難頂。
唉
打qz無感。
|