|
近來唔記得寫BLOG,結果遭到穎嫻投訴,於是就講吓今日發生咗咩事.
今日真係好嬲,仲要係嬲3次,好慘……
因為番學時我淨係識思芃,所以成日一起上落課室,空閒時又係同佢傾計,課室又一起坐,後面嗰兩個男仔居然以為我同思芃拍拖,Oh my god!
另外係思芃好唔衛生,居然流口水,咁都算啦,我同佢講的時候,佢居然答「係呀!」仲俾口水一直咁流,以後真係唔夠膽掂佢D野!
最後係自己搭小巴番屋企,本來冇事,但我到站按燈(仲要係好早),等落車時,我眼巴巴睇住小巴經過個站,居然無俾我落車,結果我要喺下一個站落車,唉…….本身我都唔鍾意個司機一路駕駛一路傾計,但而家仲要唔俾我落車,有冇搞錯?
(但我肯定我是按到燈,因為紅燈亮咗)
唉……
|