上次已經極慘地被後面兩個男仔亂講一通,今次又中六合彩啦!
今次係連環嬲四次。(俾上次多一次)
今日後面兩個男仔話我同陳思芃着情侶裝,其實只不過大家都着綠色衫,款式完全唔同,但是佢唔諗吓,自己同班中另外一個女仔一樣着白色T-shirt,豈不是仲似情侶裝!
跟住係佢鬼使神差咁攞左封情信(據佢話),然後亂講一餐,好無聊呀!
然後佢地兩個同旁邊四個女仔講話我同陳思芃拍拖,然後講埋D所謂證據,佢地又加入「是非團」,我真係四面楚歌!
後面嗰個男仔,又攞左封所謂情信出黎,居然話係我寫俾陳思芃,Oh my god!
點解我咁唔好彩架?
|