今日...
好悶呀...
又熱喎!
所以冇心情溫書,只係做咗網上練習,但係又排5到第一...
我係味好蠢
就嚟考試啦...
我好想哩次可以考到全級20名以內架!
但可能都5會架啦...
惟有向阿sir繼續教我english,
可以考好d。