| ching9615 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
考完試啦  |
分類: 日記 |
好開心呀,終於考完試啦...
成績5知...
但都算啦....
最多下次再加把勁,
a媽比我打機,重差1lv就60lv啦...
呀.......好happy....
不過,
重差一樣....
就係冇漫畫睇,
you know,我a媽都5比我買漫畫,
如果比我a媽睇到,
就會掉左佢,
咁會好囇$架- -
近派,
我係度學緊gundam00d畫功,
我已學左金色琴弦(boy),吸血鬼騎士(boy&girl),彩雲國物語(boy),中村有菜(girl),機動戰士特種計劃&命運(boy),
只差黑執士未學&rust blaster,
其他個d就覺得麻麻,so ,5 學 6。
我林住遲d練一練點畫男仔個全身+裝,
千其5好亂林,5係全祼個d= =
重有咩呢....?
呀!係啦....
5知點解中文網上exercise入5到,
又要搵歐sir, t^t
得果一日做...
可能做5到...
好擔心a...
做5到..
會欠交...
或者可能5會...
希望歐sir會通融下啦...><
|
|
|
smallsoian 於 2010-02-13 09:28 PM 發表:
繼續努力啊!!
|
網主回覆
THX!
Posted at 2010-02-16 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|