我丫媽嬲左我2日啦..重未嬲完..我只係果日心情唔好..同丫媽大聲講野啦..我知道係我不對在先''我都唔知點樣講啦..總之好煩啦.唉''我都唔知點同媽講對唔住..哎喲''早知今日,何必當初呢''但係''有早知冇乞丐啦!!唉~三個字!煩煩煩~