| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 9 日 星期三  |
| 無無聊聊 |
分類: 未分類 |
琴日唔知做咩
D時間好似過得好快咁
睇電視..
訓下
就好夜
SO我冇打耶
算喇
金日打番
睇到你地留比我D Cm
好開心喔
嬲一嬲
好咁多人關心我
好喇.講金日喇.
金日勁火囉
英文堂戈時
潘樂怡
佢學我地D女仔寫戈D野
點知寫錯野
[自拔]寫做[自扙]
笑爆咀
笑笑下
佢係到話我
我咪話番佢囉
佢都..既
算
我大人不記小人過
金日比國BIG整到魚左
算喇
話哂都係同班我豪比佢
呢幾熱到咩咁
我個人一熱就紋
呢幾日我勁想打人
[元]
留Cm丫
|
|
|
你想打人丫!? 我比你打Lor 哈"講笑,,,,,=]
|
|
|
lauka 於 2008-04-09 09:37 PM 發表:
學人寫野都寫錯,潘樂怡真係...
|
|
|
//.其實你地寫咩呢'' 做咩唔可以比我睇吖!!]>
|
|
|
{痴}大小姐;; 於 2008-04-09 09:05 PM 發表:
cOmment!`
|
|
|
。呀晞• 於 2008-04-09 08:43 PM 發表:
你炆還炆,咪打禾吖.....同埋咩叫呢幾熱到咩咁=]
|
|