| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
|
|
♥學校`
♥13-03-09♥FRI♥`
加左好多歌係音樂播放器度;]
記住聽聽喔`
會唔會好lag?
如果係我cut 走D.
因為我都有D lag lag 地-3-
--------------------------------------------------------
回校做VA`
VAx2-俾ms朱鬧;
因為遲fl0at上去.
對齊個D仲遲.
珊::唔好喊啦`
個個都會做錯事架嘛;]
改編故事
用了許文希的那個;
3隻小兔 xD
我畫得超醜-v-請不要見怪`
枕頭分數::本來60`
但其實是因為我跟J0yce都是遲染;
所以染得不好.
然後就加到70;]
rec-已經沒了-3-
IH-討論`
中文-抄問答.
maths-完全不懂得做tvt
救命!~
rec-hEa`
ISx2- @lab
聊聊天;]
Eng-ms Lai 又跟我們說故事^33^
可是原來大頭走了..
ms Lai::你不要不開心啊.
我們會永遠支持妳的;]
lunch-wif J0yce+許文希+林曉怡`
@sch00l.
同J0yce係度巡學校xD
差無多成間學校都行曬xd
跟住又玩跟蹤xDD
真係勁似做戲個D`
好正`xP
BP-呵呵`
我差不多弄完了^33^
還蠻有成就感的xP
放學-2E全體出席練舞+啦啦隊`
我們練舞還不錯;]
啦啦隊很好笑;
2E muscle is the 啪啪啪 best ! 00sh! xDD
笑死了xd
原來我爸來了接我;]
回到家看了ms Lai 的 bl0G`
看到我都哭了..
很感人.
------------------------------------------------------------------------------
不想那麼快到星期1.
還不想離開你迷人的背影.
|
BY 晴*(:
出爐時間(::2009-03-13 10:19 PM
|
網主回覆
嘻^33^ Posted at 2009-03-24 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔緊要啦` Posted at 2009-03-24 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我睇ms lai個blog 都差d喊T^T 我真係好希望佢快d開心番=)
|
網主回覆
係`好感動
嗯嗯;] Posted at 2009-03-24 06:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KAMAN:) 於 2009-03-15 11:06 AM 發表:
cmmmmmmmm :]
|
網主回覆
thz;] Posted at 2009-03-24 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
係囉!VA真係有D令我唔開心架,蒙俊霆仲要同我曬命(話佢自己有95分),so angry!!而我哋就用咗winkie嘅灰姑娘去改篇;Maths:我同yanky又一齊搞點咗一條我唸極都唸唔到嘅一條數,so happy!Lunch嘅時候,同你咁樣玩真係覺得間學校好細;最咪放學2E成班都要係鏡房練Dance Festival,班男仔走位嘅時候,真係幾好笑架!仲有同你分咗手之後,我被對齊話我一腳踏兩船-鍾意張明峰同埋鄧梓康呀,咁你哋都知道我同佢哋無野架啦,太多緋聞啦! COMMENT=)
|
網主回覆
唉`洗乜理蒙俊霆丫
係-v-學校真係超細= =
得啦`唔話妳啦-3-
thz;] Posted at 2009-03-24 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
0k;] Posted at 2009-03-24 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|