★ChinG's blog                                         
ching_1129
暱稱: -晴babii`♥布:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
HauYee`` (yee12191996)
`★ hyunah; (sammi_l0ve)
-winkie`
ginny (ginnylam217)
Yan (Yan9595)
~"膠膠"~ (lacus_993)
MANYAN (yan_kt1016)
-kuma`
MANNN (LOVE_lsm_28)
-盧盧`
☆Kai 琪★♀ (milkhebe)
- (PAO_mei)
kaying (kayingw)
-咕咕`
:D (PinG_apRiL_)
-可粉`
♥珈珈.`♥ (ka_MisS_yOu)
-僥蔚`
+加+ (karen_119)
-小藍`
文章分類
全部 (125)
♥♥飛飛` (6)
♥fd子` (4)
♥最愛` (1)
♥閑事` (31)
♥學校` (81)

                  

 
 
                                                             ♥學校`

♥13-03-09♥FRI♥`

加左好多歌係音樂播放器度;]

記住聽聽喔`

會唔會好lag?

如果係我cut 走D.

因為我都有D lag lag 地-3-

--------------------------------------------------------

回校做VA`

VAx2-俾ms朱鬧;

             因為遲fl0at上去.

             對齊個D仲遲.

             珊::唔好喊啦`

             個個都會做錯事架嘛;]

             改編故事

             用了許文希的那個;

             3隻小兔 xD

             我畫得超醜-v-請不要見怪`

             枕頭分數::本來60`

             但其實是因為我跟J0yce都是遲染;

             所以染得不好.

             然後就加到70;]

rec-已經沒了-3-

IH-討論`

中文-抄問答.

maths-完全不懂得做tvt

              救命!~

rec-hEa`

ISx2- @lab

         聊聊天;]

Eng-ms Lai 又跟我們說故事^33^

          可是原來大頭走了..

          ms Lai::你不要不開心啊.

          我們會永遠支持妳的;]

lunch-wif J0yce+許文希+林曉怡`

            @sch00l.

            同J0yce係度巡學校xD

            差無多成間學校都行曬xd

            跟住又玩跟蹤xDD

            真係勁似做戲個D`

            好正`xP

BP-呵呵`

       我差不多弄完了^33^

       還蠻有成就感的xP

放學-2E全體出席練舞+啦啦隊`

          我們練舞還不錯;]

          啦啦隊很好笑;

          2E muscle is the 啪啪啪 best ! 00sh! xDD

          笑死了xd

          原來我爸來了接我;]

回到家看了ms Lai 的 bl0G`

看到我都哭了..

很感人.

------------------------------------------------------------------------------

不想那麼快到星期1.

還不想離開你迷人的背影.

BY 晴*(:
出爐時間(::2009-03-13 10:19 PM
 






訪客留言 (返回 ching_1129 的日誌)


PinG_apRiL_ 於 2009-03-16 06:43 PM 發表:
I'm 愛飛之人t00=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻^33^
Posted at 2009-03-24 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YInG_126 於 2009-03-15 09:20 PM 發表:
我整錯左)=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦`
Posted at 2009-03-24 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanky1128 於 2009-03-15 08:08 PM 發表:
我睇ms lai個blog
都差d喊T^T
我真係好希望佢快d開心番=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係`好感動
嗯嗯;]
Posted at 2009-03-24 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAMAN:) 於 2009-03-15 11:06 AM 發表:
cmmmmmmmm :]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
Posted at 2009-03-24 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pyyjoyce 於 2009-03-14 01:57 PM 發表:
係囉!VA真係有D令我唔開心架,蒙俊霆仲要同我曬命(話佢自己有95分),so angry!!而我哋就用咗winkie嘅灰姑娘去改篇;Maths:我同yanky又一齊搞點咗一條我唸極都唸唔到嘅一條數,so happy!Lunch嘅時候,同你咁樣玩真係覺得間學校好細;最咪放學2E成班都要係鏡房練Dance Festival,班男仔走位嘅時候,真係幾好笑架!仲有同你分咗手之後,我被對齊話我一腳踏兩船-鍾意張明峰同埋鄧梓康呀,咁你哋都知道我同佢哋無野架啦,太多緋聞啦!
COMMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉`洗乜理蒙俊霆丫
係-v-學校真係超細= =
得啦`唔話妳啦-3-
thz;]
Posted at 2009-03-24 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rebeccaliys 於 2009-03-14 10:59 AM 發表:
加左你!!
快D通過!!
Love綸!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0k;]
Posted at 2009-03-24 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]