★ChinG's blog                                         
ching_1129
暱稱: -晴babii`♥布:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
hUamN (lihUmaN)
MAN.唯愛亞綸 (i_am_man_28)
kaying (kayingw)
-滔滔`
-雅琪`
擦膠=] (ChiKeNWinG)
-盧盧`
MANYAN (yan_kt1016)
62 (chusum133)
♥珈珈.`♥ (ka_MisS_yOu)
"琛"...★愛鬼綸 (wangzi414)
-嘉盈`
-J0yce`
-詩韻`
`★ hyunah; (sammi_l0ve)
-Teisha`
小不點 (R_520)
:D (PinG_apRiL_)
♥ +蚊** (rainycc)
Cassiopeia_JoYCe..이영... (joy456321)
文章分類
全部 (125)
♥♥飛飛` (6)
♥fd子` (4)
♥最愛` (1)
♥閑事` (31)
♥學校` (81)

                  

 
 
                                                             ♥學校`

♥21-04-09♥TUE♥`

Dance Festival 大日子! :]

今朝7點半就要番黎-v-

換3 + 整頭 + 練舞

練左3次`

就差唔多要去禮堂

1A 開始直落

form 1 全部民族舞

不過有d悶-3-

估唔到1A有飛個個野!

佢地竟然做到*v*

好勁!上次我地得左幾秒-v-

1E都未跳完我地就要落hall底`

好驚=3=

成班form2 都冇人跳民族舞- -

得我地係xd

到我地出場`

啦啦隊第一次唔同時間開始xd

我地跳既時候表現唔錯:]

到高級組個陣

佢地真係跳得好型*v*

由其係3E`

估唔到control識跳街舞xD

我地拎第二;]

多謝欣淇! xP

雖然無拎第一

不過我覺得我地班已經贏哂啦`

因為我地已經盡哂力:]

李sir好似好開心咁xD

---------------------------------------------------------

我知你地咩料啦

唔洗係度扮哂野

你以為我唔知你地兩個做咩牙

一個就話我要去邊度邊度

另一個又話我都要走啦

你以為我咁好扼牙

既然你地玩神祕

我咪配合下你地囉 好朋友!

我會當咩都唔知架啦

不過真係唔明係你地囉

咁多祕密唔講得俾人聽

我就咩都講哂俾你地聽

真係好失望

-------------------------------------------------

聽完我發癲之後

請入呢個網站笑下啦-v-

http://static.youku.com/v1.0.0025/v/swf/qplayer.swf?Type=Folder&Fid=2939300&show_pre=1&show_next=1&Pt=93&Ob=1&
VideoIDS=XODU1NTYyNTI=&embedid=MTIyLjEwMC4yMzcuNAIyMTM4OTA2MwJ
3d3cuZmxoY24uY29tAi92aWV3dGhyZWFkLnBocA==&showAd=0

*如果唔想睇哂全部可以從3分25開始睇

雖然可能會load得內d

不過希望你地等下啦

因為都幾好笑xD

布fans會突然大嗌''亞綸我愛你'' xD

然後布大笑xDD

BY 晴*(:
出爐時間(::2009-04-21 05:23 PM
 






訪客留言 (返回 ching_1129 的日誌)


kakimanlai 於 2009-04-25 02:07 PM 發表:
cm''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuwai 於 2009-04-21 09:50 PM 發表:
我地系有一半民族的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



盈盈` 於 2009-04-21 07:42 PM 發表:
那有.V.
其實我之前咪問你去吾去食Lunch.你咪話吾去既.
旦我同Joanne想去嘛'那我倆就決定1起去.
旦今天原來Joanne要補習.那我就去買外賣.
跟住Joanne咪去左大家樂既.
甘既然我地都吾1齊食.甘我咪走番去lo.
別想太多吧'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]